Det finns endast 2 mörklila gudinnor kvar i Hjo på #amandakonsthantverk Nu skapas det nya i studion i Härja… Inläggsförfattare:Maria Alloh Inlägget publicerat:23 mars, 2019 Inläggskategori:Business Kommentarer på inlägget:0 kommentarer Du kanske också gillar Vilken fantastiskt pingsthelg med konst i hela Hjo. Skulpturer, tavlor och en massa ”Fjärilskålar” har fått nya hem. Tack till alla kunder och besökare, och för intressanta samtal!, ni är fantastiska 10 juni, 2019 Full fart på vernissagemingletPå galleri Engleson! Kom å bubbla? 16 november, 2019 Ugnen är laddad… 14 juni, 2020 Lämna ett svar Avbryt svarKommentarAnge ditt namn eller användarnamn för att kommentera Ange din e-postadress för att kommentera Ange URL till din webbplats (valfritt)
Vilken fantastiskt pingsthelg med konst i hela Hjo. Skulpturer, tavlor och en massa ”Fjärilskålar” har fått nya hem. Tack till alla kunder och besökare, och för intressanta samtal!, ni är fantastiska 10 juni, 2019